Usluge
Širok raspon usluga prilagođen Vašim potrebama
Stečeno znanje i iskustvo ću rado staviti na raspolaganje kroz savjetovanje, projektiranje, implementaciju i migraciju, te održavanje i tehničku podršku.

Savjetovanje
U situacijama kada je potrebno osmisliti kako najbolje odgovoriti na neku novu potrebu ili riješiti eventualne poteškoće u radu koje su se počele javljati, zajednički možemo istražiti moguća rješenja i odabrati ono koje Vam najbolje odgovara.
Budući da sam neovisan po pitanju proizvođača opreme i softvera, možemo odabrati one komponente koje će najbolje odgovarati u određenoj situaciji i budžetu.
Mogu biti Vaš interni IT resurs i zastupati Vaše interese u projektima gdje neki drugi dobavljač isporučuje rješenje.

Projektiranje i planiranje
Kada je već poznat smjer za rješenje određene potrebe ili problema, bilo da se radi o obnovi (tech-refresh), proširenju ili konsolidaciji IT sustava, treba izraditi konkretan plan rješenja.
Uz ulazne informacije prikupljene kroz razgovor i analizu sustava, pronaći ćemo opremu i softver od pouzdanih dobavljača kako bi dobili kvalitetan IT sustav zadovoljavajućih performansi.
Prilikom projektiranja i planiranja uvijek se velika pozornost predaje sigurnosti i zaštiti podataka, te što manjem utjecaju na redovno poslovanje.

Redovno održavanje sustava
Svaki IT sustav treba redovito nadzirati i pratiti, te pravovremeno ispravljati uočene probleme i greške. Također, treba brinuti da je softver ažuran kako bi izbjegli potencijalne probleme, te ispravili sigurnosne propuste koji se vremenom otkriju.
Kompletan nadzor treba uključivati sve razine sustava: hardver, firmver, operacijske sustave i aplikacije. Sve aktivnosti potrebno je dokumentirati tako da se može točno vidjeti što je, kada i zašto odrađeno. Sve aktivnosti se planiraju unaprijed i u dogovoru s klijentom, kako ne bi ometalo normalno poslovanje, pa se nerijetko veliki dio aktivnosti obavlja izvan standardnog radnog vremena.
Ovisno o potrebama klijenta i situaciji, mogu preuzeti brigu za dio ili kompletan IT sustav.

Tehnička podrška
Iako se redovnim održavanjem smanjuje učestalost pojave problema, oni se ipak mogu javiti i to se ponekad dogodi kada je utjecaj na poslovanje značajan. U takvim situacijama je važno da netko tko poznaje sustav bude dostupan i u što kraćem roku reagira kako bi se vratila normalna i puna funkcija ili se pronašlo privremeno zaobilazno rješenje.
Uz udaljeni pristup vrijeme reakcije tj. početka rješavanja problema može biti garantirano i definirano prema potrebama klijenta, a dostupnost usluge 24/7 ili 9/5.
U poslu od 2003, a samostalno kao ITDS od 2024!
Reference i preporuke klijenata i kolega ću na zahtjev rado podijeliti s Vama.
U nastavku su opisani još neki uspješni projekti koje sam odradio samostalno ili kao glavni stručnjak odgovoran za planiranje i provedbu.
2025 – Izrada plana računalne mreže
Tehnologije: HPE, FS, AlliedTelesys
2025 – Migracija DNS poslužitelja
Tehnologije: Linux, Bind, DNSSEC
2025 – Migracija i nadogradnja VPS servera
Tehnologije: Linux, Bind, Apache, MariaDB
2025 – VPN za udaljeni rad u knjigovodstvu
Tehnologije: Windows 11, Teltonika, WireGuard VPN
2024 – Migracija IT sustava
Tehnologije: Linux, VMware, Windows Server 2022, Oracle, BarTender, QNAP
2024 – Implementacija Netapp Metrocluster IP
2023 – Proof of Concept infrastrukture u oblaku
2023 - Migracija VMWare vSphere
2023 - Nadogradnja IT infrastrukture
2022 – Nadogradnja SAP HANA infrastrukture
Tehnologije: RedHat Linux, Netapp FAS, CommVault
2022 – Zamjena kontrolera i nadogradnja sustava za pohranu podataka
Tehnologije: Netapp FAS, Fujitsu, FS
